استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

مرد جوانی همسر و دو فرزند خود را در پرند به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۵۸۴۷۶
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
مرد جوانی همسر و دو فرزند خود را در پرند به قتل رساند
مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این جنایت تکان دهنده اظهار داشت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۱ فروردین سال جاری مردی ۴۲ ساله به کلانتری رفت و مدعی شد که همسر و ۲ فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

 در حالیکه افسر کلانتری از شنیدن این موضوع شوکه شده بود خیلی زود با هماهنگی‌های لازم تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که خانه‌ای در فاز ۲ شهر پرند است حضور یافتند و با پیکر غرق در خون یک زن ۳۷ ساله و ۲ پسر ۱۷ ساله و ۹ ساله روبه‌رو شدند.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم با اظهار اینکه متهم ساعتی بعد از جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده بود، گفت‌: متأسفانه متهم پرونده به دنبال مشکلاتی که با همسرش داشته دست به این جنایت وحشتناک زده است.

وی گفت: متهم نه اعتیاد دارد و نه سابقه کیفری او در یک کار فنی مشغول به کار بوده و زندگی آرامی داشته است و تنها به خاطر عدم مهارت خشم دست به این جنایت خانوادگی زده است.

‌زنگنه بابیان اینکه حلقه مفقوده میانجیگری بزرگان خانواده‌ها در حل وفصل مشکلات زوجین بیش از پیش در زندگی امروز باعث رخداد‌های تلخ و ناگوار می‌شود گفت: قطع رفت وآمد‌های خانوادگی و انزوا طلبی و پناه بردن به فضای مجازی به افزایش دامنه مشکلات دامن می‌زند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->